Galų gale turėtumėte žinoti, kad tie, kurie sako, kad pasakojimai veikia, nėra visiškai neteisūs. Tuo tarpu pardavimo laiškų pasakojimas nėra toks sudėtingas. Jums tereikia įsitikinti: kalbėkite kaip žmogus, o jei būtumėte žmogus, turėtumėte tai padaryti ir jūs! Pamirškite „profesionalų“ žargoną, jau nekalbant apie tokią kalbą kaip įmonių ar biurokratinis žargonas. Rašyk nuoširdžiai, lyg kalbiesi su klientu, ar turi ką slėpti?
Visada prisiminkite herojaus kelionės žingsnius, kad papasakotumėte garbingą Specialusis švinas istoriją: skambinkite nuotykiams Susipažinkite su mentoriumi peržengkite pirmąjį slenkstį Pirmas bandymas su priešais artėja prie giliausio urvo Centrinis Bandymas Atlygis Būdai, kaip sugrįžti Prisikėlęs grįžimas su parduodamu eliksyru Įtikinamas pasakojimas herojaus kelionė Tai yra pagrindiniai patarimai, kaip greitai atnaujinti el. laiško tekstą įtikinama ir įtikinama istorija: sukurkite vieno ar kelių kabliukų takelį, kad įsitikintumėte, jog tie kabliukai yra susiję su informacija, kurią surinkote iš klientų tyrimo etapo.

Sukabinkite šiuos kabliukus, kad sukurtumėte pardavimo laišką, kuriame būtų pasakojama istorija. Žingsniai: ženklelių sąrašo taškai yra dar vienas elementas, kurį pardavimų laiškų rašytojai dažnai nepastebi ir nesupranta. Tinkamai naudojami taškai tikrai gali veikti. Paaiškinsiu, kaip juo naudotis. . Kai turite ką nors labai svarbaus pasakyti, visada turėtumėte galvoti apie tai ženkleliais, nes visi skaitytojai, net ir tie, kurie skaito labai greitai, bus priversti daryti pauzę.nori parodyti skaitytojamsKai norite parodyti savo skaitytojams didelę naudą galite juos pateikti, naudokite ženklelių sąrašą.
|